reklama

Som za mier ,ale nenávidím to čo sa stalo vo Francúzku, nenávidím nenávisť

Toto nie je článok o nenávisti, toto je článok o beznádeji. 130 mŕtvych ľudí, 130 mŕtvych nevinných ľudí, 130 mŕtvych bezbranných ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Táto udalosť sa ma veľmi dotkla, dávno sa ma nič takto nedotklo. Ak chcete pochopiť čo sa stalo, chcete si predstaviť, že zomrel váš blízky. Že vášho blízkeho zastrelil niekto úplne bezdôvodne, zastrelil ho ako prašivého psa a dokonca mu nedal ani možnosť sa brániť. To nie je smrť hodná človeka, to nie je smrť, to je hromadná poprava.

Čo za človeka, odoberie druhému možnosť sa brániť? Čo za človeka zníži toho druhého na úroveň potkana? Čo za človeka, organizáciu zabije 130 nevinných ľudí?

Na tieto otázky, nedokážem odpovedať s chladnou hlavou. Nedokážem odpovedať bez vulgarizmov...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako nenávidím násilie, ako nenávidím všetky tie vyšinuté fanatické hlavy. Veľmi nenávidím nenávisť, nenávidím netoleranciu. Nenávidím, nenávidím, nenávidím.

ZASTAVTE TO!

Apelujem na vládu SR, presadzujte naše záujmy. Na hlavy ostatných štátov a Európskej únie, zachovajte vlastnú suverenitu. V mene tolerancie, v mene pokoja, v mene mieru, netolerujte už viac netoleranciu. Neuvedomujete si, že tá zločinecká organizácia rozkladá Európu, núti nevinných ľudí utekať z vlastných domovov a tým rozkladá pokoj ktorý tu relatívne bol?

Dokedy sa budeme len prizerať, dokedy budeme tolerantní, tam kde nerešpektuje agresor základné práva života, práva slobody.... nerešpektuje rovnosť a bratstvo, tam nie je iná možnosť, len mu v tom zabrániť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento ISIS, núti ma netolerovať ISLAM, núti ma netolerovať iné kultúry, núti ma želať si násilie. Nechcem to tak veľmi nechcem boj. Som za mier, za slobodu, za toleranciu, ale mám na výber?

Mám možnosť myslieť inak? Máme možnosť myslieť inak?

Nechcem predsudky, nechcem sa pozerať krivo na ľudí veriacich v Islam, na ľudí z východu, na ľudí inej kultúry, ale neviem dokedy dokážem udržať moju vlastnú toleranciu. Už viacej jednoducho nevládzem.

My ich tolerujeme, no oni netolerujú nás. Netaja sa svojimi plánmi nás podrobiť. Kto iný ich zastaví ak nie my? Američanov sa to netýka tak silne, Rusov tiež a nás to ničí. Nemôžeme sa spoliehať na cudziu pomoc, musíme to zastaviť sami, v mene našich budúcich generácii, ktoré nemôžu byť zotročené a ohrozené týmto nepriateľom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ZASTAVTE ISIS! ZASTAVTE ICH! Pre našu budúcnosť, oni nám vyhlásili vojnu...

Neviem či mám pravdu a neviem či hovorím dobre, ale jedno viem. Cítim to ako povinnosť, cítim to ako nevyhnutnosť, prosím vás Európska Únia, zastavte to! Ak nie je iná možnosť tak aj VOJENSKY, spolu na to máme spolu ich porazíme. Máte odomňa súhlas, ako súhlas od občana Slovenskej Republiky a Európskej Únie, vyriešte tento konflikt, vyriešte ho priamo v zdroji, veďte spravodlivú vojnu.

V MENE NAŠEJ BUDÚCNOSTI

Matej Hákač

Matej Hákač

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, stážista v coolstranky.sk , študent filozofie, takže si rád všetko kriticky premyslím. :-) Som vášnivý študent marketingových stratégii a aktívne sa zaujímam o podnikateľskú sféru. Nejaký ten čas som strávil v rečníckom klube Toast-Masters. No mojou najväčšou vášňou sú ľudia ktorých poznám a dávajú zmysel nášmu životu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu