reklama

LIST MUŽOM: Prečo to, ako vyzeráte a čo robíte, nie je iba vaša vec

Viete, čo je vašou povinnosťou? Viete, čo keď neurobíte, neurobí nikto za vás? Pred nedávnom som videl na Facebooku tento obrázok:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
LIST MUŽOM: Prečo to ako vyzeráte a čo robíte, nie je iba vaša vec
LIST MUŽOM: Prečo to ako vyzeráte a čo robíte, nie je iba vaša vec 

A pod ním sa nachádzal komentár: (v približnom znení)

 „Prečo by nemal na to právo ?.... Myslím si, že je to každého osobná vec ...“

SKUTOČNE?

Je naozaj všetko osobná vec? Máme mať právo presadzovať akýkoľvek názor? Hovoriť čokoľvek?

Myslím si že je to diagnóza našej doby, vyjadrovať svoje názory a myslieť si, že je to sloboda prejavu.

Myslel som si úplne to isté,

NO POTOM SOM ZISTIL, ŽE ...

Sloboda vždy znamená zodpovednosť, nie bezbrehosť. Máme právo si svoje slovo povedať, ale aj povinnosť si ho obhájiť. Ak budete len vyjadrovať svoj názor a nebudete ochotní ísť do diskusie, nebude to názor. Určite mi dáte za pravdu že, je to skôr niečo na štýl vašej rannej potreby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznám sa, že ma z toho komentára išlo roztrhnúť: TO NIEJE MOŽNÉ!!! 

Toto si naozaj niekto myslí?

Ok, neberiem nikomu právo na názor, no najskôr to musí byť názor. Všetko nie je relatívne, nemôže byť.

Ak si to niekto myslí, 

PODROBTE, POCHYBOVAČA TESTU

Skúste relativistovi rozbiť ústa. Keď povie: "Ty si na mňa zaútočil", jednoducho mu povedzte: "To je relatívne. Veď predsa z určitého uhla pohľadu tvoja hlava stála v ceste mojej pästi, to ty si mi obmedzil slobodu pohybu." Zažalujte ho teda! Tomuto sa hovorí relativizmus, však? :D

No, poďme späť k téme, okrem toho, že som nevedel čo mu mám na to povedať, chcem oznámiť, že už som na to prišiel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prišiel som na to, keď som šiel behať s kamarátkou. Vyšli sme z intráku a rozmýšľali sme kam ísť behať. Nakoniec sme zvolili bezpečnú lokalitu cez stred mesta.

No zrazu....

 Sa situácia zmenila a my sme bežali po úplne neosvetlenom meste. Vyzerala, že sa bojí, tak som sa jej spýtal: „Môžeme bežať tadeto, keď je tu tma?“ Ona odpovedala: „Áno, ak pôjdeš vedľa mňa.“

A v tom sa mi v hlave spojil obvod. V tom okamihu som vedel, ako odpovedať na ten komentár „ to je každého osobná vec.“ Teraz vám už viem dať jednoznačnú odpoveď.

Tá žena potrebovala moju ochranu, tá žena potrebovala istotu, že bude v bezpečí. Ako jej to zabezpečíte, keď ste sa na to nikdy nepripravovali?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A preto.....

„Muž nemá právo ostať amatérom v rovine fyzického tréningu a je jeho hambou zostarnúť bez toho, aby zazrel tú krásu a silu akej je jeho telo schopné.“

NEROBÍTE TO KVÔLI SEBE

Nemusíte to robiť, preto že sa radi obzeráte v zrkadle a nemusíte to robiť ani pre to, že si chcete niečo dokázať a už vôbec to nemusíte robiť pre seba.

- Robte to pre ženy, ktoré potrebujú mužov.

- Robte to pre deti, ktoré potrebujú otcov.

- Robte to pre rodiny ktoré potrebujú ochrancov.

Možno, je to, či muž so svojím telom niečo robí každého osobná vec, no pokiaľ sa má naša civilizácia zachovať, svet potrebuje bojovníkov a ochrancov, bez nich ženy nevychovajú deti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak muži zostanú mužmi, potom sa ženy viac nemusia báť všelijakých úchylákov, ktorí behajú po meste a doslova, ohadzujú ľudí hovnami..... ( Tým narážam na kauzu toho psychicky chorého muža v Bratislave)

Verím, že sa ti článok páčil. Napísal som ho totiž pre teba. Ak áno. zdieľaj ho so svojimi priateľmi na Facebooku.

Drž sa! 

Matej Hákač

Matej Hákač

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, stážista v coolstranky.sk , študent filozofie, takže si rád všetko kriticky premyslím. :-) Som vášnivý študent marketingových stratégii a aktívne sa zaujímam o podnikateľskú sféru. Nejaký ten čas som strávil v rečníckom klube Toast-Masters. No mojou najväčšou vášňou sú ľudia ktorých poznám a dávajú zmysel nášmu životu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu