reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Hákač

Matej Hákač

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, stážista v coolstranky.sk , študent filozofie, takže si rád všetko kriticky premyslím. :-) Som vášnivý študent marketingových stratégii a aktívne sa zaujímam o podnikateľskú sféru. Nejaký ten čas som strávil v rečníckom klube Toast-Masters. No mojou najväčšou vášňou sú ľudia ktorých poznám a dávajú zmysel nášmu životu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

LIST MUŽOM: Prečo to, ako vyzeráte a čo robíte, nie je iba vaša vec

Matej Hákač

LIST MUŽOM: Prečo to, ako vyzeráte a čo robíte, nie je iba vaša vec

Viete, čo je vašou povinnosťou? Viete, čo keď neurobíte, neurobí nikto za vás? Pred nedávnom som videl na Facebooku tento obrázok:

  • 21. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 612x
  • 6
Som za mier ,ale nenávidím to čo sa stalo vo Francúzku, nenávidím nenávisť

Matej Hákač

Som za mier ,ale nenávidím to čo sa stalo vo Francúzku, nenávidím nenávisť

Toto nie je článok o nenávisti, toto je článok o beznádeji. 130 mŕtvych ľudí, 130 mŕtvych nevinných ľudí, 130 mŕtvych bezbranných ľudí.

  • 15. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 198x
  • 0
Slovenská youtube story, ktorá vás zasiahne - títo chalani si zaslúžia pozornosť

Matej Hákač

Slovenská youtube story, ktorá vás zasiahne - títo chalani si zaslúžia pozornosť

Youtube príbeh plný nečakaných zvratov. Niektorí možno hovoria že je to len to len marketingový trik. Myslíte si, že to je len ťaženie z biedy druhých? Názor si urobte sami, to nechávam na vás. Ja hovorím, že je to...

  • 4. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 381x
  • 0
AKO SOM SKOČIL Z MOSTA a 5 dôvodov prečo by si mal aj ty.

Matej Hákač

AKO SOM SKOČIL Z MOSTA a 5 dôvodov prečo by si mal aj ty.

Aj ty to občas cítiš, že ti niečo chýba? Že tvoj život je až podozrivo prázdny?  ..... Nie je to pocit bolesti, nie je to nič toho charakteru, že si zjedol tresku týždeň po záruke. Je to v skutočnosti pocit, taký pocit ničoty.

  • 3. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 436x
  • 0
Štyri skratky ako byť šťastný

Matej Hákač

Štyri skratky ako byť šťastný

Predstavte si, že sa pýtate mudrca na sklonku života, ako byť šťastný a on vám odpovie: Prišiel som na to ako byť šťastný: 1.Strieľaj  2. Prejedaj sa dlhšie  3.Nevlastni to, čo máš rád  4. Nájdi si správnych susedov

  • 12. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 314x
  • 0
reklama
Chyba o ktorej neviete a ničí vašu šancu na úspech.

Matej Hákač

Chyba o ktorej neviete a ničí vašu šancu na úspech.

Stojíte pred problémom, ktorý neviete vyriešiť? Ide váš vzťah alebo práca ku dnu? Snažíte sa to napraviť a aj tak vám to nedarí, však? Dobrá správa je že osud nieje proti vám, zlá  robíte jednu kľúčovú chybu.

  • 3. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 717x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu